2016. február 25., csütörtök

Ismerkedjünk :D

Mivel a tesztbe, amit pár napja ki írtam, döntőrészt személyesebb bejegyzéseket kértetek,úgy gondoltam, az lesz a legjobb, ha először megismertek egy picit. Nem önéletrajz szerű lesz ez a bejegyzés rólam, ugyanis egy TAG kérdéseit fogom javarészt megválaszolni, hogy legyen benne némi rendszer is. :D Jó szórakozást és Puszi Kitty

A nevem Kitty Tailor, ami már vagy 5 éve használatos nevem facebookon. Hogy miért nem Szabó Kitti, lett azt azzal tudnám leginkább indokolni, hogy soha sem tartottam annyira nemző apám, hogy a nevét viseljem, azok után, hogy nem foglalkozott velem igazán soha sem. Mivel Szabó Kitti névvel születtem, magamat sem akartam megtagadni a nevem elhallgatásával, így lettem Kitty Tailor, hangsúlyozva, hogy pontos I-vel, mert az a nevem angol megfelelője. Persze most már hála Istennek, asszony nevem van, de a megszokás kedvéért nem változtattam meg a profiljaim nevét.

Becenevem nincs igazán, de a férjem cicának szokott hívni, míg édesanyámnak Tücsök vagyok (apám ragasztotta rám kiskoromban ezt a nevet, mondván mert sokat ciripelek ;) pacsi fater jófej vagy ). Még van egy név, de azt csak MMO-khez szoktam használni , az pedig a Sonyc, mindenféle számmal utána. Azt nem tudom, hogy ez honnan jött, de ez is megvan már vagy öt éve.

1997 Februárjában születtem huszonkettedikén körülbelül kilenc órakor, Budapesten, halak csillagjegyben. 

Konkrét foglalkozásom még nincs, mert tanulok, de Műkörmösnek készülök, a későbbiekben pedig októnak a szakmán belül.

A hajam színe barna és a vállam alá ér vagy egy tíz centivel. A szem színem is barna, de a sötétebbik fajta, így a rólam készült fotón fekete (anyum szerint ijesztő tud lenni xD )   Piercingem nincs és nem is szeretnék, ez vonatkozik a tetoválásokra is. Fogszabim sincs.
A legjobb vonásom pedig szerintem az, hogy könnyen megtudom magam kedveltetni az emberekkel általában.

Első legjobb barát: Nekem az első igazi legjobb barátnőm, a gimnáziumban ismertem meg, de ő mindenben a támaszom volt az eddigi évek során, amiért végtelenül hálás vagyok neki. Ezeken kívül, egy kifejezetten konzervatív lány és abban a megtiszteltetésben részesülhetek még, hogy az agymenéseit velem élte ki mindig, a pukizó zokni kengurutól, a körte levesbe fojtásáig. :D

Kedvenc filmem a Büszkeség és balítélet, hisz ki ne szeretné a 2005ös feldolgozást Keira fantasztikus alakításával. Még a tévében néztem régen és annyira magával ragadott, hogy fent maradtam hajnali kettőig hogy végig nézhessem, miközben másnap nagydolgozatot írtam.

Kedvenc sorozat: Per pillanat nincs úgy igazán olyan, ami olyan óriási rajongást váltana ki belőlem.  A teen wolf-ot szerettem, de természetesen azt is csak Mr. O'Brian fantasztikus 3. évados alakításáért. Azon kívül még a Sword Art Online (anime) volt ami még úgy igazán megfogott.

Kedvenc szín: zöld
Kedvenc zeneszám: most az Italobrothers Stamp on the ground című száma a favorit és meglepő módon, eddig az összes többi zenéjük is tetszett, pedig én nem is rajongok ezért a műfajért. A másik nagy kedvencem még Battle Beast Black Ninja száma is.



( írjátok meg lent, hogy nektek, hogyan tetszettek)

Kedvenc könyve: Erre egyértelműen Becca Ficzpatrick Csitt, csitt sorozatát kell írnom, mert nekem eddig ez a könyv volt, ami  a leginkább elrabolta a szívem. 
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése