2016. január 18., hétfő

Kedvenc filmes/könyves párjaim

Sziasztok!
Sokat gondolkodtam, hogy mi is lenne az a téma, ami kicsit személyesebb, de mégis érdekes lehetne a számotokra így az ezer oldal megjelenítés alkalmából. Hosszas gondolkodás után, arra jutottam, hogy romantikus természetemből fakadóan, számomra nagyon fontosak az érzelmek a könyvekben és a filmekben is. Miután ezt megállapítottam, kitaláltam, hogy megmutatom nektek a kedvenc filmes/könyves szerelmes párjaim. Remélem, hogy tetszeni fog nektek és jó szórakozást hozzá.
Puszi Kitty

1. Büszkeség és balítélet : Elizabeth Bennet és Mr Darcy

 Nekem ők az egyik kedvenc párosom, mert Elizabeth is egy tökös csaj és Darcy is egy okos de jófej karakter. Nekem már az első percekben megtetszett Liz karakán személyisége, míg Darcyt a film végére kedveltem csak meg és a szereplőkkel együtt hüledeztem, hogy milyen buták, beképzeltek, önteltek és ezáltal felettébb emberiek , miközben rájöttek a saját hibáikra. Ez a szerelmi történet nagyon szépen világít rá, hogy bizony néha nem kellene olyan bőszen megítélni a másikat, mert akit ma le suttyózol, az lehet hogy a férjed lesz később.

2. Sword Art Online : Kirito és Asuna 

 Ők szintén a szívem csücskei és valamiért ők is eleinte unszimpatikusak voltak egymásnak. Az ő szerelmükben ami megfogott, az a természetesség és a családias hangulat volt, na meg az az erős ragaszkodás amit képviselnek. A történet több ponton is rá világít arra, hogy egy jó kapcsolatban, ha összhangban vannak a felek, akkor nagyon sok mindent elérhetnek és összefogva sokkal sikeresebbek is lehetnek mint külön külön. Számomra az ő történetükben még az is egy tetsző dolog volt, hogy a készítők nem féltek bele tenni a fiatalok közötti házasságot ami szerintem manapság sajnos egyesek agyában ez egyenlő azzal, hogy "TE BIZTOSAN TERHES VAGY!!!" , de ebbe ne menjünk bele jobban. A lényeg, hogy tetszett, hogy a kapcsolatukat nem féltek magasabb szintre emelni ilyen módon. 


3. Csitt, csitt : Nora és Folt 


Bennük főként az ragadott meg, hogy mennyire szeretik egymást. Ők is az a tipikus odavannak egymásért és iszonyatosan ragaszkodnak egymáshoz típusú szerelmesek. 

 +1
Ez nem fog tetszeni sokaknak, de még Scott és Kira is egy szimpatikus pár. Ők nem  a kedvenceim, de gondoltam, hogy ez érdekes lehet mert én ezt a párost jobban bírtam, mint az Allisonosat, ami nem a leggyakoribb. A leginkább azért bírtam jobban a Scott Kira párost, mert Allisonnal néha kicsit túl "nyálasak" és szenvedősek voltak nekem, de Kirával meg pörgős és vidám volt minden.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése