2016. január 14., csütörtök

12 napos írásgyakorlati kihívás 5.



Az ötödik nap feladata az volt, hogy írjak egy novellát, életem egy jelentős eseményéről. Ugyan ez nem nagydolog, de nagyon feelinges volt és szívesen idézem fel ezt a reggelt. Akkor még dohányoztam, szóval így írtam meg, de azóta leszoktam és ez a kis szösszenet egyáltalán nem buzdítás, mert a cigi büdös és undorító dolog. Csak a függőnek élvezetes, de akkor is egészségtelen. Bocsi hogy nem lett egy kisregény, de átlag hétköznapi életet élek, így sajnos semmi novellának valónyi eseményt nem találtam, ami érdekes lehetne
Jó olvasást: D puszi Kitty

Lábamat elnyújtóztatva ültem a napozóágyon és élveztem, ahogyan a tavaszi hűvös megborzongat. A madarak vidáman csiripeltek a szomszéd almafáján, én pedig álmosan kortyoltam egyet a tejeskávémból. A vonat éppen velem szemben robogott el, sok utassal, én pedig le ütöttem vékony cigarettámról a hamut egy átlátszó kis tálba a földön, majd mélyet szívtam bele, élvezve, ahogyan a nikotin átjárja a testem és ellazít. Ifjú férjem kíváncsian nézett ki az erkély ajtón, hogy ott vagyok e mire jeleztem neki, hogy jöjjön és üljön le a napozóággyal szembeni székre. Az nap várt rám egy fantasztikus bikini megvásárlása és egy felejthetetlen élményfürdőzés. Ezekkel a tervekkel a gondolataimban, úgy éreztem, hogy ez a nap tökéletesebb már nem is lehet.

4 megjegyzés:

  1. Tök jó a történet alapja, kár hogy nem novella lett belőle. Pedig olvastam volna tovább:)

    VálaszTörlés
  2. az igazat megvallva, szerettem volna hosszabbat írni, de most épp egy regény alapjait írogatom (ezt most már szeretném komolyan venni :D ) na meg van még vagy 3 novella amit gépelek fel de a 6. nap hosszabb lélegzetvételű lesz. :D nés persze közben jön még a többi alkotásom s :D és köszi :D

    VálaszTörlés
  3. Ez cuuki! En sohasem eltem hetkoznapi eletet, de minding gyonyorkodtet az egyszeruseg tisztasaga , azok a pillanatok mikor nem vagyunk tobbre jobbra mert tudjuk hogy minden ut Romaba vezet csak legyunk szeretve és szeressunk. Ez a jo irany és szamomra a kis "szosszeneted" error szól . (Nincs ekezet , bocsi)

    VálaszTörlés
  4. Örülök hogy tetszett és igen, az én életem főként az ilyen hétköznapi, de annál csodálatosabb pillanatoktól teljes. :D

    VálaszTörlés